این وبلاگ درباره فوتبال بازی کردن مسی گفته می شود و درباره زنگی لیونل مسی

طرفداری لیونل مسی

مسی=پسر بزرگم منتقد من است

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ

مسی: پسر بزرگم اولین منتقد من است

از سه فرزند مسی، تیاگو که پسر بزرگ او محسوب می شود دو سال است که در آکادمی لاماسیا فوتبال را شروع کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اغلب فرزندان بازیکنان مشهور فوتبال دنیا به خوبی آنها نمی شوند؛ هرچند که در این مورد استثناهایی هم وجود دارد؛ با این حال مسی امیدوار است که پسرانش روزی جا پای او بگذارند.

 

 

 

 

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با " World Soccer" گفت:« پسرم تیاگو فوتبال را خیلی جدی تعقیب می کند. او عاشق بارسا است و لالیگا و لیگ قهرمانان را با علاقه دنبال می کند. او از فوتبال لذت می برد و همیشه از من سوالاتی دارد. تیاگو اولین منتقد من نیز محسوب می شود. برخی مواقع از سطح اطلاعات و سوالاتی که مطرح می کند، شگفت زده می شوم. معتقدم او استعداد این را دارد تا روزی به فوتبالیست بزرگی تبدیل شود.»

 

مسی ادامه داد:« همیشه کنار آمدن با شکست ها سخت است ولی از وقتی تیاگو بزرگتر شده و به درک بیشتری از فوتبال رسیده، پس از هر شکست مجبورم با او صحبت کنم و توضیح بدهم که به چه دلایلی شکست خورده ایم. اینگونه هضم ناکامی ها برایم ساده تر هم شده است.»

  • محسن موحد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی